با انواع ماسک صورت و کاربرد آنها آشنا شوید
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

با انواع ماسک صورت و کاربرد آنها آشنا شوید

سعی کنید از ترکیبهایی که بر پایه الکل یا مواد شیمیایی و مصنوعی ماسک مو الوکسین 750میل (سوپرکراتینه و احیا مو- آلمان) هستند دوری کنید. اگر پوستتان مشکل خاصی ندارد و چربی متعادلی دارد، به شما تبریک میگویم! شما بیدردسرترین نوع پوست را دارید. پوستهای نرمال شفاف و شاداب هستند. منافذ صورت کمتر در آنها دیده میشود و دیرتر دچار پیری میشوند. پوست نرمال به مراقبت ویژهای نیاز ندارد. شما تنها باید سعی کنید وضعیت پوستتان را در سطح مطلوب نگه دارید و مانع تغییر آن شوید. خوشبختانه دست شما در استفاده از انواع محصولات مراقبت پوست باز است. میتوانید هفتهای یک بار برای آبرسانی به پوست و پاکسازی آن، از ماسکهای مختلف استفاده کنید. ماسکهای حاوی گلاب خیار، ویتامینهای گروه ب، چای سبز و روغنهای معدنی بهترین انتخاب برای پوست شما هستند. اصول استفاده از ماسک صورت این است که هفتهای یک تا دوبار مصرف شوند. بعضی از مواد موجود در ترکیب ماسکها برای استفاده روزانه هم مفید هستند و بعضی از آنها نباید بیشتر از هفتهای یک یا دوبار مصرف شوند. به طور کلی مصرف روزانه انواع ویتامینها، ماسکهای حاوی آلوئهورا، اسید هیالورونیک، آنتی اکسیدانها و نیاسینآمید، برای مصرف روزانه مفیدند و مشکل خاصی برای پوست ایجاد نمیکنند. لایهبردارها و ترکیبات آلفاهیدروکسی اسید، نباید بیشتر از هفتهای یک یا دوبار مصرف شوند. برای از بین بردن آکنه، میتوانید از ترکیبهای گل سرخ، خاک رس، سالیسیلیک اسید و زغال فعال استفاده کنید. بهترین ماسک صورت برای پوستهای چرب، ماسکهای خاک رس و ماسکهای حاوی زغال فعال هستند. اگر پوست چربی دارید از ترکیبهایی که منافذ پوست را میبندند استفاده نکنید. مثلا ترکیبات کره کاکائو و موم عسل. این ترکیبها با بستن منافذ پوست مانع ورد هوا به لایههای پوستتان میشوند و باعث بزرگتر شدن آنها میشوند.

  • رنگ موی 100.6 : 1/4 تیوپ
  • درخشش را بازیابی می کند
  • یک قاشق غذاخوری ارد جو
  • افراد درگیر با پسوریازیس
  • یک قاشق سوپخوری گل بابونه خشکشده
  • بدانید می خواهید چقدر بلوند شوید
  • حجم مناسب
  • خنک کننده و شاداب کننده پوست سر

اگر بتوانید نوع پوست خود را تعیین کنید تهیه کرم مرطوب کننده دست و صورت کار چندان سختی نیست. دست و صورت از مواردی هستند که بیشترین کاربرد در بدن ما را دارند و ممکن است بنا به دلایلی مورد غفلت قرار گرفته شوند. هیچکسی دست و صورت خشک، ترک خورده و آسیب دیده را دوست ندارد. انتخاب بهترین کرم مرطوب کننده دست و صورت می تواند یک سرمایه گذاری عالی و پیشگیری از هزینه های گزاف برای دست و صورت باشد، استفاده از کرم مرطوب کننده دست و صورت می تواند باعث تسکین و تغذیه پوست شما شود و آنها را نرم و لطیف کند. آیا می دانید یکی از اولین علائم پیری دست شماست؟ پوست دست و صورت شما کاملا متفاوت از سایر قسمت های موجود در بدن است، بنابراین باید توجه داشته باشید که پوست این نواحی بسیار نازک تر از قسمت های دیگر است. علاوه بر این، می توان گفت به طور تقریبی در معرض آب، نور خورشید، مواد شیمیایی در آشپزخانه و غیره قرار می گیرند.

از نکات مهم برای یک آرایش جذاب ، زیرسازی درست آن است.

از این رو تنها یک لایه نازک از کرم پودر کفایت می کند. در ضمن نیازی نیست که گردن خود را کرم پودر بزنید. این کار تنها خطوط زشتی را ایجاد می کند که یقه شما را کثیف می کند. در صورتی که رنگ کرم پودر مناسب پوست صورت شما باشد به این کار احتیاجی نیست. از نکات مهم برای یک آرایش جذاب ، زیرسازی درست آن است. از این رو پیش از استفاده از کرم پودر ابتدا پوست صورت را خوب آماده نمایید. نخستین گام در زیرسازی آرایش این است که پوست صورت را تمیز و مرطوب کرده و بعد از آن از یک کرم مرطوب کننده مناسب پوست خود استفاده کنید. سپس چند دقیقه صبر نموده تا کاملا جذب پوست گردد. در صورتی که می خواهید آرایش تایم زیادی روی پوست باقی بماند و ماسیده نشود حتما این کار را به یاد داشته باشید. زیرا استفاده از یک مرطوب کننده سبب کاهش منافذ بار و مات شدن پوست خواهد شد.

اشتباهات آرایشی: ۹ اشتباه آرایشی که سن تان را زیاد و صورت تان را پیر نشان می دهد! اشتباهات آرایشی: همواره آرایش صورت با هدف زیبا و جوان به نظر رسیدن انجام می شود. اما آرایش همیشه شبیه به یک تیغ دو لبه است، اگر از آن درست استفاده کنید جوان و شاداب به نظر میرسید و اگر بد آرایش کنید، به راحتی چند سال به سنتان اضافه خواهد کرد. آیا آرایش شما برایتان مناسب است یا چهره شما را نسبت به سنتان پیرتر نشان میدهد؟ در مطلب امروز دنیای مد ۹ اشتباه آرایشی را بررسی کرده ایم که اگر انجام ندهید، سال ها از سن تان کم می کند و جوان تر به نظر می رسید. اما اگر این اشتباهات را تکرار کنید، سال ها به سن تان اضافه می کند و چهره تان پیر و خسته نشان می دهد. ممکن است فکر کنید هرچه پیرتر میشوید باید بیشتر آرایش کنید تا جوانتر به نظر برسید ولی عکس این مطلب صحیح است.

ماسکهای لایه بردار نیز با همین هدف ساخته شده اند.

ماسک زغال پوست را از آلودگی ها و سموم پاک کرده و از ایجاد جوش، آکنه و چین و چروک جلوگیری میکند و باعث نرمی و لطافت پوست میشود. یکی از بخشهای اصلی رسیدگی و مراقبت از پوست، لایه برداری و پاکسازی پوست است. ماسکهای لایه بردار نیز با همین هدف ساخته شده اند. ماسکهای لایه بردار صورت، آلودگی ها و سلولهای مرده پوست را از بین برده و از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری میکنند. این نوع ماسکها برای پوستهای چرب و مستعد آکنه مناسب هستند چون علاوه بر تقویت و جوانسازی پوست، با از بین بردن چربی های اضافی و آلودگی ها از ایجاد جوشهای سر سیاه جلوگیری میکنند. ماسکهای نقابی از محبوب ترین ماسکهای صورت محسوب میشوند و استفاده از آنها بسیار راحت است؛ ماسک را از بسته بندی خود خارج کنید و آن را بر روی صورت تان قرار دهید. پس از مدت زمان 10 تا 15 دقیقه ماسک را از روی صورت بردارید، به همین راحتی!

ماسک های تمیز کننده باید زمان کمتری روی صورت بمانند.

اگر به دنبال محصولی هستید که آثار یک روز خسته کننده را از چهرهتان پاک کند، ماسک شاداب کننده خاک رسی سوپر فروت فریمن یک گزینه مناسب است. این ماسک تاثیر قابل مشاهده ای در شادابیت پوست و شفاف کردن آن دارد. ترکیبات حاوی میوه های جنگلی این ماسک به خوبی سلول های مرده پوست را از بین برده و پوستی با لطافت به شما هدیه می دهد. اکل یک برند کره ای موفق در زمینه تولید محصولات با کیفیت آرایشی است که طرفداران بسیاری دارد. ماسک های اکل با ترکیبات منحصر بفرد خود به سلامت پوست کمک بسیاری می کنند. به طور میانگین ماسک باید بین 10 تا 20 دقیقه روی صورت بماند و سپس صورت باید شسته شود. ماسک های تمیز کننده باید زمان کمتری روی صورت بمانند. چون ممکن است به پوست آسیب برسانند. ولی ماسک های آبرسان می توانند زمان بیشتری روی پوست بمانند. بهتر است به مواردی که روی ماسک ذکر شده است دقت کنید.

این محصول به از بین بردن آکنه، لک­های پوستی کمک میکند. همچنین چربی اضافی پوست را پاکسازی و میزان آن را تنظیم می­کند. ماسک زغال فعال اوریفلیم منافذ پوست را به صورت عمقی تمیز کرده و باعث بسته شدن منافذ باز میشود. بلک ماسک اوریفلیم علاوه بر داشتن زغال فعال دارای عصاره میوه­های ماراکویا، انار و پاپایا است. گیاه ماراکویا میوه­­ای استوایی با خواص فراوان است. آنتی اکسیدانهای موجود در این میوه باعث درخشندگی و از بین بردن ضایعات پوست می­شود. همچنین این میوه دارای خاصیت ضدالتهابی و التیام بخشی است. انار میوه بعدی به کار رفته در این محصول است. انار منبع آنتی اکسیدان بوده و باعث استحکام پوست و پاکسازی آن می­شود. پاپایا موجود نیز به از بین بردن سلولهای مرده و بازسازی پوست کمک می­کند. شما می­توانید این محصول و دیگر محصولات مراقبت از پوست را داروخانه آنلاین دارودراگ خریداری کنید. ژلاتین به دلیل داشتن کلاژن ماده­ای ضروری برای پوست شما بهحساب می­آید. کلاژن پوست صورت را جوان نگهداشته و چین و چروک­های آن را از بین می­برد.

سپس پوست را با آب فراوان آبکشی نمایید. ساخت کرم خانگی نارگیل و آلوئه ورا بسیار ساده است. برای درست کردن این کرم مرطوب کننده خانگی باید ژل داخل یک برگ کوچک آلوئه ورا را تخلیه کنید. سپس با استفاده از مخلوط کن کاملاً میکس نمایید. سپس نصف پیمانه روغن نارگیل به آن اضافه کنید. مواد را برای ۱۰ دقیقه با همزن بزنید تا کاملاً یک دست شوند و حالت خامه ای پیدا کنند. برای معطر شدن این کرم می توانید چند قطره روغن گیاهی به آن اضافه کنید. در انتها کرم را داخل یک ظرف در بسته قرار دهید و در یخچال بگذارید. می توانید این کرم را برای چند هفته در یخچال نگهداری قیمت کرم کلینیک اصل کنید. این کرم بهترین مرطوب کننده پوست چرب و خشک است که التهابات پوستی را برطرف می کند و پوست شما را به صورت عمیق آبرسانی می نماید. سعی کنید هر روز از مرطوب کننده های طبیعی برای آبرسانی و حفظ رطوبت پوست استفاده کنید. از دوش گرفتن و شستن صورت با آب گرم اجتناب کنید. از شوینده مناسب برای شستن صورت خود استفاده نمایید. استفاده از صابون موجب زبر و خشن شدن پوست می شود، بنابراین سعی کنید از یک شوینده ملایم استفاده نمایید. از کرم ها و شوینده های حاوی مواد شیمیایی و الکل روی پوست استفاده نکنید. در طول روز آب زیادی بنوشید و فراموش نکنید که اولین و مهم ترین روش برای درمان خشکی پوست، هیدراته نگه داشتن بدن است. قبل از خروج از منزل حتماً از ضد آفتاب مناسب استفاده کنید. همانطور که در این مقاله مطالعه کردید، روش های زیادی برای ساخت مرطوب کننده خانگی برای پوست چرب و خشک وجود دارد. نرم کننده های طبیعی به خوبی پوست را آبرسانی می کنند و از آن جایی که هیچ ماده شیمیایی در تهیه آن ها به کار نرفته است، فواید زیادی برای پوست دارند.

  • سه ماده ذکر شده را باهم مخلوط کنید
  • دومرتبه در طول روزیعنی صبح و شب از کرم استفاده کنید
  • کشور مبدا کره جنوبی
  • حجم: ۳۵ گرم
  • رنگ های فانتزی
  • حفظ سلامت ریشه و پیاز مو،
  • لطافت بخش و جلوگیری از خشکی پوست
  • » کشور سازنده: ایتالیا

با این کار، مو کمتر مستعد گره خوردن شده و به راحتی شانه میشود و به درخشندگی و توان آن افزوده میشود. حالتدهندهها اکثرا فوری عمل میکنند و فقط برای یک دقیقه روی مو مانده و سپس آبکشی میشوند. این ترکیبات تقریبا برای اکثر مردم رضایتبخش هستند اما برای موهای آسیبدیده باید از حالتدهندههای سنگینتر استفاده کرد (که باید قبل از آبکشی به مدت 10دقیقه یا بیشتر روی سر بماند) اما نباید به ادعاهای گوناگون تبلیغاتی توجه نکنید. این نکته را به یاد داشته باشید که ساقه موها بافت مردهاند و نمیتوان آنها را تغذیه کرد و یا آسیبها را بهطور دایم تغییر داد. موی خود را با یک شانه دندانه درشت شانه کنید تا هیچگونه گرهای روی آن نمانده باشد. حواستان باشد که هرگز موی خود را در حالت خیس شانه نکنید چون در این حالت نیروی بیشتری برای شانه کردن مصرف میکنید بنابراین موی شما ممکن است شکسته شود. در مرحله بعدی موهای خود را با آب ولرم و نیمهگرم آبکشی کنید.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از ماسک موی life ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.





:: موضوعات مرتبط: لوازم آرایشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 615
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : هیما روز
ت : پنج شنبه 13 بهمن 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی